گزارش برگزاری دوره های مهر (کالیبراسیون تجهیزات پزشکی و پردازش تصویر)

0
1065

گزارش برگزاری دوره های مهر

بسمه تعالی

با عنایت پروردگار و با تلاش و پیگیری فراوان کلیه دپارتمان ها و تیم مدیریتی جامعه مهندسی پزشکی شیراز دوره ی آموزشی اصول عملکرد، اپراتوری و کالیبراسیون دستگاه نوار قلب ECG و دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی، طی ۴ روز و به صورت تئوری و عملی توسط جامعه بزرگ مهندسی پزشکی شیراز و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و انجمن های سایر دانشگاه های استان برگزار شد. طی نظر سنجی های مستندی که در پایان هر کدام از دوره ها انجام شد رضایت شرکت کنندگان در سطح بسیار بالایی قرار داشت که باعث دلگرمی و افزایش انگیزه تیم اجرایی شد.

عنوان: اصول عملکردو کالیبراسیون دستگاه نوارقلب ECG و مانیتورینگ علائم حیاتی MONITORING

مکان : دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

شرکت کنندگان این دوره در رشته های غالبا مهندسی پزشکی، مهندسی برق، پزشکی و از دانشگاه های: علوم پزشکی شیراز – دانشگاه شیراز– دانشگاه اصفهان- دانشکده با هنر-دانشگاه آزاد واحد کازرون- دانشگاه آزاد مشهد-دانشگاه آزاد اردبیل- دانشگاه پیام نور شیراز و علوم پزشکی واحد کوار بودند. که بدلیل استقبال گسترده در دو گروه برگزار شد.

نکته قابل توجه در این دوره درخواست حضور و ثبت نام از استان های دیگر مانند مشهد و اردبیل بود که با برنامه ریزی های انجام شده هماهنگی خوابگاه با کیفیت نیز برای اسکان عزیزان صورت پذیرفت.

با تشکر از بیمارستان ها و مراکز درمانی شیراز و کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شیراز که با در اختیار گذاشتن تجهیزات بروز در برگزاری عملی و کاربردی این دوره با این مرکز همکاری داشتند.

 

در پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک معتبر دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطاء خواهد شد.

با توجه به اینکه برگزاری دوره های آموزشی تنها یکی از اهداف جامعه مهندسی پزشکی جهت ارتقاء سطح دانش عملی و کاربردی اعضا در جهت تشکیل تیم های متخصص برای انجام پروژه ها و ورود به صنعت کشور میباشد، در ادامه و بزودی امکانات ویژه و کاملا رایگان مستمری را برای اعضا فعال رونمایی میکند که در نوع خود بی نظیر است.

شما هم میتوانید به راحتی عضو جامعه مهندسی پزشکی شیراز شوید و از مزایای گسترده آن بهره ببرید.

دفتر مرکز : شیراز- فلکه ستاد- ساختمان شماره ۲  دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد ۱۱۵ 

اطلاعات بیشتر : ۰۹۱۷۱۰۵۸۱۵۷

دپارتمان های جامعه مهندسی پزشکی شیراز:

( مهندسی پزشکی، برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی هسته ای، فیزیک و پرتوپزشکی، هوش مصنوعی و کامپیوتر، مهندسی مکانیک، دپارتمان نانو و بیومواد)

 

نویسنده: دکتر محمد مهربهشتی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید