برگزاری رضایت بخش دوره آموزشی پردازش تصاویر صنعتی و پزشکی در نرم افزار متلب

0
1195

دوره آموزشی پردازش تصاویر صنعتی و پزشکی در نرم افزار متلب

به لطف خدا و با تلاش تیم متخصص در دپارتمان هوش مصنوعی و مهندسی پزشکی جامعه مهندسی- پزشکی شیراز دوره دوم پردازش تصویر کاربردی در نرم افزار متلب نیز در طی حدود ۳۰ ساعت آموزش تخصصی به پایان رسید.
از نکات ویژه این دوره میتوان به انجام پروژه ها عمدتا بدون استفاده از جعبه ابزار داخلی متلب و همراه با کد نویسی از مبتدی تا سطح بالا و ظرفیت محدود کلاس در جهت افزایش کارآیی و ارائه نکات ویژه اشاره کرد.
شرکت کنندگان در این دوره عمدتا از دانشجویان و فارغ التحصیلان در مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و ترم آخر کارشناسی رشنه های مهندسی و پزشکی و از دانشگاه های مختلف بودند.
همچنین طبق روال دوره ها، در پایان دوره با نظر سنجی مدون مرکز آموزش رضایت کامل شرکت کنندگان را حاصل شد.
 در پایان دوره به شرکت کنندگان در دوره مدرک معتبر و رسمی مورد تایید کمیته تحقیقات، مرکز مهندسی پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا خواهد شد.
جهت ثبت درخواست و برگزاری مجدد این دوره و یا دوره های پیشرفته تر شبکه عصبی، کنترل فازی و پردازش تصویر پیشرفته در تابستان، از طریق آدرس الکترونیکی  shiraz.bme@gmail.com اقدام فرمایید.
ثبت نام بصورت حضوری:

جهت ثبت نام بصورت حضوری می توانید به دبیرخانه دائمی جامعه مهندسی پزشکی شیراز مراجعه فرمایید.

آدرس دبیرخانه جامعه مهندسی پزشکی شیراز : شیراز / میدان امام حسین / ابتدای خیابان مشیرفاطمی / ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی شیراز / طبقه سوم واحد ۳۱۶

زمان های حضور: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴

ثبت نام بصورت غیرحضوری:

جهت ثبت نام بصورت غیرحضوری می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۷۱-۳۲۳۰۱۵۴۲    /  ۰۹۱۷-۶۹۶-۴۱۹۳

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید