مچ بند پالس اکسی متر

0
1691

مچ بند پالس اکسی متر

شرکت Nonin Medical موفق به تولید دستگاه پالس اکسیمتر قابل حمل و بی سیمی شده است که قادر است با دقت بالا میزان درصد اشباع اکسیژن خون ( Spo2 ) را توسط سنسورهای مخصوصی به صورت طولانی مدت اندازه گیری و ذخیره کند.

مچ بند پالس اکسیمتر مدل ۳۱۵۰ تولیدی این شرکت قادر است اطلاعات ثبت شده را از طریق بلوتوث به یک Computer یا Smartphone منتقل کند. این دستگاه میتواند ۲۷۰ ساعت ثبت را با قدرت تفکیک ۱ ثانیه از یکدیگر (۱۰۸۰ ساعت با رنج تفکیک ۴ ثانیه) را نگهداری کند تا متخصص بتواند بوسیله آن اختلالات تنفسی مانند بیماری مزمن انسداد ریوی (COPD) یا بی نظمی های خواب مانند آپنه خواب (قطع چند ثانیه ای تنفس در هنگام خواب) را تشخیص دهد.
این دستگاه در واقع میزان اکسیژن را به عنوان درصدی از مولکول های هموگلوبین که با اکسیژن آمیخته شده اند نسبت به کل میزان مولکولهای هموگلوبین خون اندازه گیری میکند.

دو ویژگی منحصر به فرد این مدل که آن را از سایر دستگاه های پالس اکسیمتر متمایز ساخته، به کارگیری تکنولوژی بی سیم بلوتوث و طراحی ارگونامیک و جدید با صفحه نمایشگر بزرگ می باشد که باعث راحتی بیشتر بیماران در استفاده از دستگاه شده است. سنسورهای نرم و انحصاری مورد استفاده در این مدل باعث شده است تا راحتی بیمار در ثبت های طولانی مدت بهبود یابد.

ویژگی های اصلی دستگاه:

  1. استفاده آسان: به راحتی انگشتتان را در داخل سنسور قرار داده و ثبت میگیرید.
  2. طراحی جدید: طراحی به صورت مچ بند با صفحه نمایشگر بزرگ
  3. نرم افزار پشتیبانی: نرم افزار مخصوص دستگاه که بر روی computer یا Smartphone  نصب شده و قابلیت نمایش و گرفتن تست های مختلف مانند تست پیاده روی شش دقیقه ای و . . . را دارا می باشد.
  4. انتقال راحت داده ها: داده های به صورت بیسیم و یا با USB منقل شده تا در نرم افزار نمایش و ذخیره گردد.
  5. سنسور منحصر به فرد: استفاده از سنسورهای چندبار مصرف و یا یکبار مصرف با قابلیت تطابق با همه گروه های سنی بیماران به همراه LED ساتع کننده نور و آشکارساز نوری ( Photodetector ) برای ثبت سیگنال های دریافتی و انتقال آن ها
  6. باطری قوی: عمر باطری ۴۸ ساعت دستگاه با استفاده مداوم از تکنولوژی بولوتوث
  7. ذخیره سازی اطلاعات: قابلیت ذخیره سازی حداکثر ۱۰۸۰ ساعت از ثبت

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید