گزارش دوره عملی و کاربردی و اصول عملکرد ،اپراتوری و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی زمستان 92

0
1089

گزارش نهایی دوره آموزش عملی و کاربردی اصول عملکرد، اپراتوری و کالیبراسیون دستگاه های پزشکی 

  1. الکتروشوک
  2. پمپ سرم
  3. پمپ سرنگ
  4. safety analayzer

همراه با کار عملی با کلیه دستگاهها و کالیبراتورهای هر کدام از دستگاه های فوق با همکاری و ارائه مدرک رسمی و معتبر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موفقیت کامل و رضایت شرکت کنندگان طی یک هفته آموزش عملی، از ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این دوره از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و پزشکی از دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، دانشگاه شیراز، دانشگاه اصفهان، دانشگاه مشهد، دانشگاه آزاد کازرون، دانشگاه علمی کاربردی علوم پزشکی کوار و دانشگاه پیام نور شیراز بودند.

ضمن تشکر از کلیه همکاران در برگزاری موفق این دوره ویژه به اطلاع اعضاء محترم و سایر علاقمندان به آموزش عملی در زمینه های مهندسی برق و الکترونیک و تجهیزات پزشکی میرسانیم که برنامه ویژه تابستان امسال در بخش های عملکرد و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی، تعمیرات تحصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، آموزش عملی الکترونیک و دوره های عملی و کاربردی پردازش تصاویر صنعتی و پزشکی و سیگنال و … با ارائه مدرک معتبر و رسمی علوم پزشکی در حال تدوین است.

ثبت نام بصورت حضوری :

جهت ثبت نام بصورت حضوری می توانید به دبیرخانه دائمی جامعه مهندسی پزشکی شیراز مراجعه فرمایید.

آدرس دبیرخانه جامعه مهندسی پزشکی شیراز : شیراز / میدان امام حسین / ابتدای خیابان مشیرفاطمی / ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی شیراز / طبقه سوم واحد ۳۱۶

زمان های حضور: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴

ثبت نام بصورت غیرحضوری :

جهت ثبت نام بصورت غیرحضوری می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۷۱-۳۸۳۱۵۳۷۲   /  ۰۹۱۷-۶۹۶-۴۱۹۳ / ۰۹۱۲-۰۶۰-۱۶۹۸

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید