گزارش برگزاری دوره های آموزشی تابستان 1393 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز

0
1246

برگزاری دوره های آموزشی تابستان ۱۳۹۳

با عنایت پروردگار، مرکز مهندسی پزشکی شیراز با همکاری مرکز رشد تجهیزات پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با تجربه بیش از ۲۰ برنامه آموزشی کاربردی و هدفنمد جهت ارتقا سطح دانش عملی متقاضیان با کارشناسی و بررسی نیاز آموزشی عملی از اردیبهشت امسال، موفق به طراحی، برنامه ریزی و برگزاری رضایت بخش ۱۱ کارگاه در تابستان امسال شد که ۳ کارگاه از این تعداد را در دانشکده پزشکی و ۸ کارگاه را در مرکز مهندسی پزشکی شیراز واقع در خیابان زرهی برگزار شد. از این تعداد ۲ کارگاه به طور کامل رایگان بوده و مابقی نیز با حداقل قیمت در مقایسه با دوره های مشابه در سراسر کشور و با شرایط پرداخت اقساط و تخفیف های دانشجویی برگزار گردید.

از جمله عناوین کارگاهها با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان و علاقمندان در زمینه:

  • کالیبراسیون تجهیزات پزشکی
  • تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی
  • اتوماسیون صنعتی- پزشکی
  • و دوره های نرم افزاری مهندسی و پزشکی ازجمله آموزش عملی پردازش تصاویر پزشکی و صنعتی در نرم افزار متلب

این کارگاه ها از تاریخ ۲۱ تیر ماه آغاز و تا ۲۵ شهریور پایان پذیرفت. برگزاری موفق برنامه ها در ترم های گذشته باعث استقبال دانشجویان و علاقمندان از این دوره ها از سراسر کشور شد به طوری که از استان های تهران، آذربایجان، اصفهان، کهکیلویه، زاهدان، بوشهر، یزد و شهرستان های استان فارس در این دوره ها با دعوت از اساتید و فارغ التحصیلان مجرب از تهران، شیراز و تیم مدرسان مرکز مهندسی پزشکی برگزار گردید. مدیریت مرکز مهندسی پزشکی به کیفیت و رضایت این دوره ها اشاره کرد و افزود: به طور تخصصی و با نظر سنجی های مستند پایان هر دوره از شرکت کنندگان و اساتید برنامه ها میتوان این ترم را یکی از موفق ترین ترم های برگزاری دوره های کاربردی دانست.

گزارش تصویری دوره اتوماسیون صنعتی – پزشکی تابستان ۹۳

این دوره بصورت کاملا کاربردی و عملی و بدون در نظر گرفتن دانش قبلی شرکت کنندگان و از سطح مقدماتی تا پیشرفته ادامه پیدا کرد.

مطالب این دوره طی بیش از ۷۰ ساعت آموزش و در ۳ هفته از آشنایی با مفاهیم اولیه شناخت قطعات و تجهیزات الکترونیکی، مدار بندی و طراحی پروژه های کاربردی پیش رفت. شناخت و تحلیل مدارات آنالوگ و دیجیتال و انواع آی سی ها جز مباحث بعدی این دوره کاربردی بود. پس از هم سطح سازی اطلاعات، کار با نرم افزار های شبیه سازی الکترونیکی و چاپ مدار و لحیم کاری پروژه ها توسط همه شرکت کنندگان انجام پذیرفت. در پایان دوره همه شرکت کنندگان قادر به انجام صفر تا صد یک پروژه الکترونیکی از طراحی تا چاپ pcb، و لحیم کاری بودند.

مکان برگزاری: مرکز مهندسی پزشکی شیراز

شرکت کنندگان این دوره در رشته های غالبا مهندسی پزشکی، مهندسی برق، مهندسی پرتو پزشکی، مکانیک، پزشکی و  از دانشگاه های:  تهران، علوم پزشکی شیراز– دانشگاه شیراز– دانشگاه اصفهان- دانشکده با هنر- دانشگاه آزاد واحد کازرون- دانشگاه بوشهر- دانشگاه اهواز- دانشگاه اردبیل- دانشگاه آزاد اردبیل- دانشگاه پیام نور شیراز و علوم پزشکی واحد کوار و از مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بودند.

در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی و معتبر از دانشگاه علوم پزشکی اعطا شد.

همچنین جهت افزایش انگیزه و کارگروهی، شرکت کنندگان برتر این دوره انتخاب و معرفی شدند و علاوه بر دریافت لوح تقدیر از آنها قدردانی شد.

جایزه ویژه نفر منتخب دوره (جناب آقای احمد معاشر دانشجوی کارشناسی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان)

برگشت نیمی از هزینه کل دوره به ایشان بود که ضمن تقدیر به ایشان اهدا گردید.

با ما تماس بگیرید

۰۷۱-۳۸۳۱۵۳۷۲ / ۰۹۱۷-۶۹۶-۴۱۹۳ / ۰۹۱۲-۰۶۰-۱۶۹۸

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید